Claudiu Studio Foto

Panorama de interior

In general, oamenii cred ca panorama este folosita numai in peisaj, in aer liber, dar va voi arata in acest articol ca ea poate fi folosita si in interior, in cladiri sau incaperi.

Am avut ocazia sa fiu in interiorul Operei Romane si sa pot trage 6 cadre cu scara principala si intrarile in sala de spectacol.

Am respectat doar cateva reguli simple: am folosit o distanta focala la care sa apara minimum de distorsiuni geometrice, adica 50 mm; am luat cele 6 cadre vertical; nu am folosit trepied, ci am tras din mana incercand sa pastrez aceeasi inaltime si inclinare a aparatului in toate cadrele.

Au rezultat imaginile pe care le vedeti in continuare.

IMG_7651 IMG_7652 IMG_7653 IMG_7654 IMG_7655 IMG_7656

Folosind un program dedicat pentru obtinerea de panorame (Kolo Autopano Giga) am obtinut imaginea de mai jos. Puteam folosi orice alt program echivalent printre care va mai recomand Autostitch.

Panorama cu interiorul Operei Romane

Procedeul obtinerii de panorame poate fi folosit cand distanta pana la subiect nu va permite sa incadrati tot ceea ce doriti si nu va puteti da mai in spate si nici nu aveti la dispozitie un obiectiv cu o distanta focala mai mica. Deasemenea, mai poate fi folosit si pentru a obtine o imagine de rezolutie mult mai mare decat a camerei foto cu care lucrati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Continuand sa navigati pe acest site va dati consimtamantul pentru folosirea de cookie. informatii suplimentare

Acest site este setat sa foloseasca cookie pentru a va permite cea mai buna experienta de navigare. Daca continuati sa folositi acest site fara a schimba setarea de cookie, sau daca dati click pe butonul Accept, consimtiti la folosirea de cookie.

Inchide